Het blijft vooralsnog een raadsel dat links het gedachtegoed van de islam, gesticht door de slavenhandelaar Mohammed bin Abdullah, zo verdedigt. Zou links ook een hindoeistische sekte verdedigen die niet-hindoes zou zien als een afvallige hindoe-kaste? Alleen maar omdat zo'n sekte een bedreiging vormt voor de hen zo gehate kapitalistische westerse cultuur? Terwijl het kastenstelsel toch juist dé kapitalistische maatschappij is wat links toch zo verafschuwt? Wat was het ook al weer wat de fabrieksdirecteur tegen de pastoor zei: "Hou jij ze dom dan hou ik ze arm". Islam is gewoon een conservatief totalitair systeem en de vraag waarom links de islam zo'n warm hart toe draagt blijft vooralsnog een vraag die alleen maar door psychologen beantwoord kan worden.
Daarom dan ook de vraag of dat links ook het hitlerdom zou verdedigen. Omdat het hitlerdom geen godsdienst is? Dat is een drogreden. Want ik hoef het gedachtegoed van de geesteszieke pedofiele tiran Mohammed ook geen godsdienst te noemen. Bovendien is het sterk de vraag of dat in het geval van een overwinning de jodenhatende nazi's een godsdienst die gesticht is door een Jood zouden blijven accepteren. De nazi's hadden in elk geval plannen om het christendom te vervangen door een eigen nieuwe religie.
Verder is het ook maar een kleine moeite om het hitlerdom tot een te erkennen religie te transformeren. Stel namelijk dat iemand net zo'n temporaalkwab epilepsie aanval had als de stichter van het christendom, Paulus.
Dus: Uit de handelingen van de apostel Pimon.
![]()
"Uw kent mij wel als Simon Wiesenthal. Ik had voor mijn bekering me bezig gehouden met het opsporen van nazi-kopstukken. Op een dag was ik op reis om uit te zoeken wat Jorg Haider uitspookte. Maar ineens zag ik een groot licht. Ik viel op de grond en ik hoorde een stem "Pimon, waarom vervolgt gij mij". Ik riep verschrikt "Wie zijt gij Heere" en ik hoorde "Ik ben het, ik ben Hitler die gij vervolgt". Het was Hitler ! Drie dagen lang was ik verblind, ik had in die drie dagen gegeten noch gedronken . Doch na die drie dagen begeleiden mijn reisgezellen me bij Jorg Haider. En samen begonnen we dus met het verkondigen van het Heilige Schrift Mein Kampf. Uiteraard onder de naam die Hitler mij gegeven geeft: Pimon".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.